2009. december 11., péntek

















-Józsi,kezdjük ott hogyan szereztél be gépet?
-Hát az úgy volt, hogy elmentem a tesco áruházba, biciglivel éppen elértem és megláttam egy nagyon kira gépet. Leértékelve vót 20 ezeré,+még vmi cédét is adtak hozzá
no nem ez a lényeg, kisétátam vele egy cetlire ráírtam az autógrammom fizetésképp meg ráírtam hogy 20 000 Ft, és elmentem,kb fél év alatt kitanultam hogykell bekapcsolni
és azóta boldog tulajdonos vagyok.
-És ez mikor történt körülbelül?
-Fél és két évvel ezelőtt
-Értem, és ezzel a játékkal milyen gyakran és milyen szinten játszol?
-napi 10-20 órát attól függ,pro szinten tolom
-és esetleg másoknak is átadnád a tudást ezen a téren?
-igen megoldható gyertek el oszt mindenre megtanítalak titeket 1 csirke a tanfolyam ára
-jójó értjük és kulisszatitkokat elárulnál? tényleg a malacokhoz került a játék?
-igen persze elárulok én mindent,hát éhesek vótak nemvolt mit tenni menthát oda.
-üzennél valamit a kedves olvasóknak?
-Józsi vagyok szavazatok rám, a polgármester választásná majd, és mindenki kap ingyé egy billentyűzetet a Kántor Sztrájk szourcse című játékkal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése